Kontingent 2024

Medlemskab: Du kan melde dig ind i klubben ved at melde dig ind her på hjemmesiden.

Du vil efter din indmeldelse få adgang til vores klubblad. Det hedder Udløberen, og udkommer 4-6 gange årligt. Bladet udkommer kun her på hjemmesiden, men når der er et nyt, modtager du en mail fra redaktøren, at det er tilgængeligt. Du modtager selvfølgelig kun mailen, hvis du har meldt dig til det på O-Service. Du kan også læse om, hvad der rører sig i Dansk Orienterings Forbund. Det sker på orienteringonline.dk.

Horsens Orienteringsklub er en stor klub med mange tilbud, og du får adgang til at deltage i det hele som medlem.

Familie: 1.400 kr. pr. år – Et familiemedlemskab, dækker hele familien.
Senior: 700 kr. pr. år – Gælder en senior løber fra 25+.
Junior: 450 kr. pr. år – Gælder en ungdomsløber fra 0 til 25 år.
Passiv 300 kr. pr. år – Definitionen på et passivt medlem følger forbundets vedtagelse, som lyder: Passive medlemmer har ikke adgang til idrætsudøvelsen. Det er den eneste begrænsning. Det passive medlem har stemmeret på generalforsamlingen, og kan deltage i klubbens øvrige aktiviteter. Det betyder, at det passive medlem ikke kan deltage i nogen form for orienteringsløb, herunder træningsløb.