Kolding OK arrangerede i dag Danmarks mesterskaberne i sprint orientering.
Løbsområdet var boligkvarterer med tæt bebyggelse, hække og kunstige afspærringer og til sidst et industriområde, med nogle overraskende stræk, hvilket gav gode varierende baner.
Horsens løberne vandt 5 medaljer:
D18: Krista Lervad Lundø, Guld og dansk mester
D55: Rikke Holm, Guld og dansk mester.
Der blev to danske mestre i D50, da to løbere løb ind på samme sekundtal.
D85. Aase Thyssen, Guld og dansk mester
D35: Rikke Vide Markussen, sølv
H50: Troels Nielsen, bronze
Tillykke til medaljevinderne!
