Kolding OK arrangerede i dag de danske mesterskaber i sprint stafet. Sprint disciplinen er i forvejen intens og stafet gør disciplinen endnu mere intens med gaflingsposter og andre stafethold på banen. Banelæggeren havde desuden bidraget med mange kunstige afspærringer, så der blev budt på udfordrende baner til dagens sprintstafet.
D/H-12 holdet med Thora Toft Møller Mikkelsen, Oliver Vide Markussen og Josephine Vide Markussen vandt bronze, efter at Josephine spurtede holdet ind til 3. pladsen.
I D/H-16 opnåede første holdet med Astrid Lykke Nielsen, Robert Lervad Lundø og Richard Elias Kronborg Vallentin en flot 4 plads.
I D/H21 stillede Horsens med 3 hold til start, men både 1. og 2. holdet blev registreret med fejlklip, dermed blev 3. holdet med Rikke Vide Markussen, Marton Pentek, Thomas Emil Jensen og Ella Klærke Mikkelsen bedste Horsens hold som nr. 12.
